1
Serbia

Odgovor na koronavirus kompanije Philips

 

U kompaniji Philips zdravlje i sigurnost naših kupaca i zaposlenh su naš glavni prioritet. Tokom ovog teškog vremena i izbijanja koronavirusa, preduzimamo sve potrebne mere kako bismo to osigurali.

 

Pomno pratimo smernice Svetske zdravstvene organizacije (SZO/WHO) i lokalnih vlasti i kontinuirano ažuriramo naše mere.

 

Online prodavnice naših partnera otvorene su kao i obično. Iako su to zahtevne okolnosti, činimo sve kako bismo nastavili da vam pružamo iskustvo koje očekujete od nas.

Briga o potrošačima

 

Naši agenti za pomoć potrošačima dostupni su da vas podrže. Postoji mogućnost da su radni sati izmenjeni ili da tokom poziva možete čuti neku dodatnu pozadinsku buku. Agenti rade od kuće kako bi osigurali svoje zdravlje i sigurnost.

Opcije samopomoći dostupne su ovde ili ovde pronađite svoje mogućnosti kontakta.

Servis i popravka 

 

Zbog mera prevencije lokalnih vlada, naši lokalni servisni centri rade skraćenim radnim vremenom ili samo preko kurirskih službi.  Naša servisna mreža nastavlja da bude dostupna za popravke proizvoda uz dodatne mere sigurnosti i higijene. Postoji mogućnost da povrat proizvoda do vas traje nešto duže.

Mjere koje preduzimamo usmerene su na zdravlje i sigurnost svih. To nam je glavni prioritet. Cenimo vaše razumevanje tokom ove nepredvidive situacije.

FAQs

Mogu li još uvijek da popravim svoj Philips proizvod

Servisni centri u pojedinim zemljama imaju  ograničene kapacitete rada. Savetujemo da kontaktirate vaš lokalni servisni centar pre posete.

 

Ovde su dostupni telefonska i web chat podrška