Razumite kako postupamo tokom opoziva i šta možete da očekujete
Shvatamo da čekanje na vesti o tome kada i kako će vaš uređaj biti popravljen ili zamenjen može biti frustrirajuće.
Dok radimo na tome da pacijentima obezbedimo zamenski uređaj što je pre moguće, želimo da budete upućeni u svaki korak procesa sanacije i da imate poverenja u svoj novi uređaj.
Za dodatne informacije i čitanje obaveštenja o bezbednosti na terenu (FSN), posetite philips.com/src-update
Pružaoci kućne nege i distributeri direktno registruju zahvaćene uređaje za oporavak kod kompanije Philips.
Iako pacijenti ne moraju da registruju svoje uređaje, kao pacijent možete da proverite da li je vaš uređaj zahvaćen. Ako otkrijete da je vaš uređaj zahvaćen, treba da se obratite svom lekaru kako bi utvrdio da li treba da nastavite terapiju.
Počećemo sa obradom vaše narudžbine zamenskog uređaja kada:
Kada vaš pružalac kućne nege primi uređaj od kompanije Philips, on će vas direktno kontaktirati. Ne morate preduzeti ništa više u ovoj fazi.
Započeli smo sa isporukom novih uređaja, povećali naš proizvodni kapacitet, te očekujemo da ćemo preko 90% proizvodnje završiti i isporučiti uređaje klijentima 2022. godine. Ako želite da pronađete najnovije informacije i saopštenja, posetite naše profile na društvenim mrežama ili pročitajte odeljak FAQ (Često postavljana pitanja) klikom na vezu ispod.
Kada primite oporavljeni uređaj, vaš pružalac kućne nege će vam preneti dve ključne informacije o tome kako da:
Vraćanjem originalnog uređaja možete da pomognete drugim pacijentima. Vraćeni uređaj će biti popravljen za drugog pacijenta tokom procesa sanacije.
Cenimo vašu saradnju u ovom poduhvatu.
Razgovarajte sa agentom pozivanjem jednog od međunarodnih brojeva telefona.