Informacije o opozivu medicinskog uređaja

Philips Respironics uređaji za respiratornu negu i negu tokom spavanja

Podrška u svakom trenutku

Razumite kako postupamo tokom opoziva i šta možete da očekujete

Ikona pacijenta i lekara

Shvatamo da čekanje na vesti o tome kada i kako će vaš uređaj biti popravljen ili zamenjen može biti frustrirajuće.


Dok radimo na tome da pacijentima obezbedimo zamenski uređaj što je pre moguće, želimo da budete upućeni u svaki korak procesa sanacije i da imate poverenja u svoj novi uređaj.


Za dodatne informacije i čitanje obaveštenja o bezbednosti na terenu (FSN), posetite philips.com/src-update

Lekar razgovara sa lekarom
Ikona „nije registrovano“

1. Registracija uređaja

Pružaoci kućne nege i distributeri direktno registruju zahvaćene uređaje za oporavak kod kompanije Philips.


Iako pacijenti ne moraju da registruju svoje uređaje, kao pacijent možete da proverite da li je vaš uređaj zahvaćen. Ako otkrijete da je vaš uređaj zahvaćen, treba da se obratite svom lekaru kako bi utvrdio da li treba da nastavite terapiju.

Lekar razgovara sa lekarom
Ikona za DME

2. Obrada vaše narudžbine

Počećemo sa obradom vaše narudžbine zamenskog uređaja kada:
 

  1. Kada vaš pružalac kućne nege registruje vaš uređaj
  2. Uređaj postane dostupan 


Kada vaš pružalac kućne nege primi uređaj od kompanije Philips, on će vas direktno kontaktirati. Ne morate preduzeti ništa više u ovoj fazi.

Lekar razgovara sa parom pacijenata
Lekar razgovara sa parom pacijenata
Ikona prioriteta za pacijente

3. Osiguravamo da budete u toku

Započeli smo sa isporukom novih uređaja, povećali naš proizvodni kapacitet, te očekujemo da ćemo preko 90% proizvodnje završiti i isporučiti uređaje klijentima 2022. godine.

 

Ako želite da pronađete najnovije informacije i saopštenja, posetite naše profile na društvenim mrežama ili pročitajte odeljak FAQ (Često postavljana pitanja) klikom na vezu ispod.

Ikona isporuke zamenskog uređaja

4. Isporuka zamenskog uređaja

Kada primite oporavljeni uređaj, vaš pružalac kućne nege će vam preneti dve ključne informacije o tome kako da:

 

  1. Podesite uređaj
  2. Čistite postojeće komponente

Ikona vraćanja uređaja

5. Vraćanje zahvaćenog uređaja

Vraćanjem originalnog uređaja možete da pomognete drugim pacijentima. Vraćeni uređaj će biti popravljen za drugog pacijenta tokom procesa sanacije.

Ikona razgovora

Sarađujte sa vašim pružaocem kućne nege radi organizovanja povratka uređaja

Ikona „Nije“

Nemojte da nam vraćate svoju dodatnu opremu. Moraćete da je zadržite i očistite da biste je koristili uz oporavljeni uređaj. Pratite uputstva vašeg pružaoca kućne nege za najbolji način brige o dodatnoj opremi.

Cenimo vašu saradnju u ovom poduhvatu.

Osoba preko računara razgovara sa lekarom
Ikona telefona

Potrebna vam je dodatna pomoć?

Razgovarajte sa agentom pozivanjem jednog od međunarodnih brojeva telefona.

Osoba preko računara razgovara sa lekarom

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Our site can best be viewed with the latest version of Microsoft Edge, Google Chrome or Firefox.