1

Registracija proizvoda

Da biste registrovali novu kupovinu, neka vam proizvod bude pri ruci i prijavite se na My Philips nalog.

Prijavi me

 

Još uvek nemate My Philips nalog ? Kreirajte ga

Registrujte kupovinu da biste otključali pogodnosti

Garancija
Produžena garancija
za odabrane proizvode​
Dodaci
Pronađite dodatnu opremu
za svoje Philips proizvode
Najčešća pitanja i podrška
Brzi pristup
najčešćim pitanjima i podršci

Kako registrovati proizvod

 

1. Da biste registrovali proizvod, potrebno je da se prijavite na My Philips nalog. Nemate nalog? Možete da se registrujete ovde.

 

2. Registrujte proizvod i uživajte u pogodnostima. Takođe možete da otpremite dokaz o kupovini da bi vam bio pri ruci u slučaju da vam zatreba za servisiranje ili popravku.

FAQ

Ako ste dobili obaveštenje da možete da produžite garanciju, prvo vam je potreban My Philips nalog. Možete da se prijavite ili da ga kreirate ovde. Zatim možete da registrujete proizvod. Neka vam proizvod bude pri ruci prilikom registracije zato što je potrebno da navedete broj modela.

MyPhilips nalog vam pruža sledeće stvari:

  • Pristup svim informacijama o proizvodima na jednom mestu​
  • Registrovanje za ekskluzivne vesti i promocije
  • Lako pronalaženje informacija i dodatne opreme za sve Philips proizvode
Dokaz o kupovini je odštampani račun iz prodavnice u kojoj ste kupili artikal ili PDF dokument iz onlajn prodavnice.

Preporučujemo da otpremite dokaz o kupovini da bi vam uvek bio pri ruci ako vam zatreba.

Dokaz o kupovini može da bude potreban da biste iskoristili promociju i tražili popravku u garantnom roku.

Da biste registrovali proizvod, potrebno vam je sledeće:

  • MyPhilips nalog
  • Broj modela
  • Datum kupovine
  • Dokaz o kupovini (opciono)
  • Detalji promocije (ako je primenljivo)