Da biste registrovali novu kupovinu,
neka vam proizvod bude pri ruci i prijavite
se na My Philips nalog.
Da biste registrovali novu kupovinu, neka vam proizvod bude pri ruci i prijavite se na My Philips nalog.
Još uvek nemate My Philips nalog ? Kreirajte ga
1. Da biste registrovali proizvod, potrebno je da se prijavite na My Philips nalog. Nemate nalog? Možete da se registrujete ovde. 2. Registrujte proizvod i uživajte u pogodnostima. Takođe možete da otpremite dokaz o kupovini da bi vam bio pri ruci u slučaju da vam zatreba za servisiranje ili popravku.
Ako ste dobili obaveštenje da možete da produžite garanciju, prvo vam je potreban My Philips nalog. Možete da se prijavite ili da ga kreirate ovde. Zatim možete da registrujete proizvod. Neka vam proizvod bude pri ruci prilikom registracije zato što je potrebno da navedete broj modela.
MyPhilips nalog vam pruža sledeće stvari:
Dokaz o kupovini je odštampani račun iz prodavnice u kojoj ste kupili artikal ili PDF dokument iz onlajn prodavnice.
Preporučujemo da otpremite dokaz o kupovini da bi vam uvek bio pri ruci ako vam zatreba. Dokaz o kupovini može da bude potreban da biste iskoristili promociju i tražili popravku u garantnom roku.
Da biste registrovali proizvod, potrebno vam je sledeće:
You are about to visit a Philips global content page
Continue