Garancijska pravila za Zvuk i slika, Nega vode, Automobilski

TV · Monitori · Video · Audio · Komunikacije · Nega vode · Automobilsko osvetljenje

Poštovani kupče, 
Proizvodi kompanije Philips dizajnirani su i proizvedeni u skladu sa najvišim standardima i poseduju vrlokvalitetne radne karakteristike, jednostavni su za upotrebu i lako se postavljaju. Ako naiđete na poteškoće u upotrebi proizvoda, preporučujemo da najprije pregledate korisnički priručnik ili informacije u odeljku za podršku na ovojveb stranici gde (zasvisno od vrste proizvoda) možete pronaći korisnički priručnik za preuzimanje, česta pitanja, video zapise sa uputstvima ili forum za podršku.
 
U malo verovatnom slučaju da se proizvod pokvari u okviru roka odgovornosti za nesaobraznost uređaja. Philips će omogućiti besplatan servis proizvoda ako se proizvod dostavi na prodajno mesto na kojem je kupljeno ili u jedan od servisa iz mreže ovlašćenih servisa, pod uslovom da se proizvod koristio u skladu sa uputstvima u korisničkompriručniku (npr. u okruženju za koje je namenjen). Više informacija možete dobiti ako kontaktirate naš centar za korisničku podršku. Za neke kategorije proizvoda pravo na soabraznost uređaja se ostvaruje preko partnerskih kompanija komapnije Philips pa informacije potražite u dokumentaciji priloženoj uz proizvod.
 
Ako servis proizvoda koji je kupljen u inostranstvu zatražite u Srbiji, Philips će nastojati servisirati proizvod.
 
Ovaj dokument odnosi se samo na proizvode za široku potrošnju. Za profesionalne proizvode vrede pravila osaobraznosti navedena u kupoprodajnom ugovoru.

Jamstveno razdoblje

Jamstveno razdoblje za kategorije proizvoda navedene u naslovu ovog dokumenta u Srbija iznosi 24 mjeseca, uz sljedeće izuzetke:

Izuzetak

Jamstveno razdoblje

LCD monitor linije B, S, P

36 mjeseci

Faks-uređaji i projektori

12 mjeseci

Internetski telefoni, kabeli i adapteri

12 mjeseci

Uslovi o saobraznosti

Rok odgovornosti za nesaobraznost počinje sa datumom kupovine navedena na dokazu o kupovini, a završava se na isteku gore navedenog roka.

 

Kada popravak nije moguć ili kada nije komercijalno izvodiv, Philips može zameniti proizvod novim ili obnovljenim proizvodom slične funkcionalnosti. Nakon popravka, ažuriranja programskih datoteka ili zamene, zakonski rok za saobraznost nastavit će se nastaviti u skladu sa zakonom o zaštiti potrošača.

Šta saobraznost ne uključuje

 

Saobraznost ne pokriva posledična oštećenja (uključujući, ali bez ograničenja na, gubitak podataka ili gubitak prihoda) niti naknadu za aktivnosti koje sami izvršite, kao što su redovito održavanje, instalacija ažuriranja programskih datoteka ili čuvanje/vraćanje podataka.
 
Saobraznost ne obuhvata ili se ne odnosi na sledeće slučajeve:       

  • Dokaz o kupovini je na neki način izmenjen ili je učinjen nečitljivim.
  • Broj modela, serijski broj ili šifra datuma proizvodnje na proizvodu promenjena je, uklonjena ili učinjena nečitljivom.
  • Popravke ili modifikacije proizvoda izvršili su neovlašteni servisi ili osobe.
  • Oštećenje je rezultat prekomerne upotrebe u svrhe za koje proizvod nije namenjen, na primer kontinuirana upotreba u komercijalnom okruženju.
  • Oštećenje je uzrokovano neprimerenom upotrebom proizvoda ili uslovima okruženja koji nisu sukladni uslovima navedenima u korisničkom priručniku proizvoda.
  • Oštećenje je uzrokovano povezivanjem periferne opreme, dodatne opreme ili dodataka koji nisu preporučeni u korisničkom priručniku.
  • Oštećenje uređaja uključuje, ali nije ograničeno na, oštećenje uzrokovano: delovanjem životinja, grmljavinom, nenormalnim naponom, požarom, prirodnim katastrofama, transportom ili vodom (osim u slučaju kada korisnički priručnik izričito navodi da se proizvod može ispirati).
  • Normalno trošenje i habanje ili u slučaju potrošnih dijelova (npr. vrećica za prašinu za usisavač ili spremnika za filtraciju).
  • Proizvod ne radi ispravno jer nije originalno dizajniran, proizveden ili odobren za uporabu u državi u kojoj ga upotrebljavate, što može biti slučaj ako ste proizvod uvezli. 
  • Proizvod ne radi ispravno zbog problema u pristupu provajderima usluge ili povezivanju sa njima, kao što su prekidi pristupa mrežama (npr. kablovska/satelitska televizija ili internet), kvarovi linije pretplatnika ili odredišta, kvar lokalne mreže (kablovi, provajder, korisnikova linija) i kvarovi prenosne mreže (smetnje, blokada signala, kvarovi ili loša kvaliteta mreže).·
  • Aplikacije treće strane koje se upotrebljavaju na proizvodu ili s njime.ts.

Tražite servis?

Kako biste izbegli nepotrebne neugodnosti, savetujemo vam da pažljivo pročitate korisnički priručnik i/ili pregledate odeljak za podršku na ovom sajtu pre nego što kontaktirate prodavca ili Philips. Kako biste ostvarili servis unutar roka odgovornosti za nesaobraznost, obratite se centru zakorisničku podršku putem nekog od načina kontakta navedenih na ovom sajtu. U slučaju da je istekao roka odgovornosti za nesaobraznost za vaš proizvod, unekim državama možete se izravno obratiti najbližem ovlaštenom servisnom centru. Adrese servisnih centara, ako su dostupne, možete pronaći na ovom sajtu.
 
Kako bi vam korisnička podrška mogla efiksano pomoći, prilikom obraćanja kompaniji Philips ili servisnim partnerima pripremite sledeće:     
 

  • Broj vrste proizvoda ili broj modela (zove se i ID modela) 
  • Dokaz o kupovini (npr. originalni račun ili potvrda o gotovinskoj transakciji) na kojem je naveden datum kupovine, naziv prodavaonice i broj modela proizvoda;
  • Serijski broj proizvoda ili šifra datuma proizvodnje navedena na proizvodu.
  • Broj modela, serijski broj ili šifra datuma proizvodnje (ako je dostupna) nalazi se na u odeljku za bateriju ili na stražnjoj/donjoj strani proizvoda. 

Servis i popravak

Potreban vam je popravak proizvoda za ličnu higijenu?

Нашу веб страницу је најбоље прегледати у најновијој верзији Мицрософт Едге, Гоогле Цхроме или Фирефок.