TV · Monitori · Video · Audio · Komunikacije · Nega vode · Automobilsko osvetljenje
Poštovani kupče,
Proizvodi kompanije Philips dizajnirani su i proizvedeni u skladu sa najvišim standardima i poseduju vrlokvalitetne radne karakteristike, jednostavni su za upotrebu i lako se postavljaju. Ako naiđete na poteškoće u upotrebi proizvoda, preporučujemo da najprije pregledate korisnički priručnik ili informacije u odeljku za podršku na ovojveb stranici gde (zasvisno od vrste proizvoda) možete pronaći korisnički priručnik za preuzimanje, česta pitanja, video zapise sa uputstvima ili forum za podršku.
U malo verovatnom slučaju da se proizvod pokvari u okviru roka odgovornosti za nesaobraznost uređaja. Philips će omogućiti besplatan servis proizvoda ako se proizvod dostavi na prodajno mesto na kojem je kupljeno ili u jedan od servisa iz mreže ovlašćenih servisa, pod uslovom da se proizvod koristio u skladu sa uputstvima u korisničkompriručniku (npr. u okruženju za koje je namenjen). Više informacija možete dobiti ako kontaktirate naš centar za korisničku podršku. Za neke kategorije proizvoda pravo na soabraznost uređaja se ostvaruje preko partnerskih kompanija komapnije Philips pa informacije potražite u dokumentaciji priloženoj uz proizvod.
Ako servis proizvoda koji je kupljen u inostranstvu zatražite u Srbiji, Philips će nastojati servisirati proizvod.
Ovaj dokument odnosi se samo na proizvode za široku potrošnju. Za profesionalne proizvode vrede pravila osaobraznosti navedena u kupoprodajnom ugovoru.
Jamstveno razdoblje za kategorije proizvoda navedene u naslovu ovog dokumenta u Srbija iznosi 24 mjeseca, uz sljedeće izuzetke:
Izuzetak | Jamstveno razdoblje |
LCD monitor linije B, S, P | 36 mjeseci |
Faks-uređaji i projektori | 12 mjeseci |
Internetski telefoni, kabeli i adapteri | 12 mjeseci |
Rok odgovornosti za nesaobraznost počinje sa datumom kupovine navedena na dokazu o kupovini, a završava se na isteku gore navedenog roka. Kada popravak nije moguć ili kada nije komercijalno izvodiv, Philips može zameniti proizvod novim ili obnovljenim proizvodom slične funkcionalnosti. Nakon popravka, ažuriranja programskih datoteka ili zamene, zakonski rok za saobraznost nastavit će se nastaviti u skladu sa zakonom o zaštiti potrošača.
Saobraznost ne pokriva posledična oštećenja (uključujući, ali bez ograničenja na, gubitak podataka ili gubitak prihoda) niti naknadu za aktivnosti koje sami izvršite, kao što su redovito održavanje, instalacija ažuriranja programskih datoteka ili čuvanje/vraćanje podataka.
Saobraznost ne obuhvata ili se ne odnosi na sledeće slučajeve:
Kako biste izbegli nepotrebne neugodnosti, savetujemo vam da pažljivo pročitate korisnički priručnik i/ili pregledate odeljak za podršku na ovom sajtu pre nego što kontaktirate prodavca ili Philips. Kako biste ostvarili servis unutar roka odgovornosti za nesaobraznost, obratite se centru zakorisničku podršku putem nekog od načina kontakta navedenih na ovom sajtu. U slučaju da je istekao roka odgovornosti za nesaobraznost za vaš proizvod, unekim državama možete se izravno obratiti najbližem ovlaštenom servisnom centru. Adrese servisnih centara, ako su dostupne, možete pronaći na ovom sajtu.
Kako bi vam korisnička podrška mogla efiksano pomoći, prilikom obraćanja kompaniji Philips ili servisnim partnerima pripremite sledeće: