Philips podrška

Philips garancija za zdravstvenu negu​

Philips d.o.o., Beograd jamči za svoje proizvode određeno razdoblje nakon datuma kupnje. Nedostaci uzrokovani neispravnim materijalom i izradom bit će ispravljeni ili zamenjeni o trošku tvrtke Philips ako se u odgovarajućem roku dostavi valjani dokaz o kupnovini. Oštećenja uzrokovana korištenjem neovlaštenih rezervnih delova poništavaju ovu garanciju. Philipsova garancija vredi samo ako se proizvodom pravilno rukuje i ako je namenjen prozvodui u skladu s uputama.

Uslovi garancije

Garancija počinje od dana kupovine navedenog na dokumentu koji dokazuje kupovinu (račun i sl.) i ističe na kraju razdoblja navedenog u nastavku.


Detaljni uslovi garancije su navedeni na garancijskom listu, koji važi uz dokaz kupovine.


Ako se dogodi bilo koji kvar zbog neispravnosti materijala i/ili izrade unutar garantnog roka, Philips će uraditi besplatan servis. Gde Philips smatra da popravka nije moguća ili se smatra neekonomičnom, proizvod će biti zamenjen o trošku Philipsa i garancija se produžava odnosno ponovo počinje teći u skladu sa zakonskim odredbama.

 

Philips garanciju primenjuje samo ako se s proizvodom rukuje ispravno i primereno nameni uređaja i u skladu s uputstvima.

Šta garancija ne pokriva?

Garancija ne pokriva gubitke usled trošenja delova tokom redovne upotrebe, što uključuje ali se ne ograničava na gubitak podataka ili gubitak poslovanja. Garancija kompanije Philips se ne primenjuje ukoliko:
 
  • je dokaz o kupovini izmenjen na bilo koji način ili nečitljiv
  • je model i/ili serijski broj na proizvodu izmenjen, uklonjen ili nečitljiv
  • je popravka i prepravka proizvoda urađena od strane neovlašćenih servisa ili osoba
  • je proizvod korišten za komercijalne svrhe
  • je kvar uzrokovan nasilnim korištenjem proizvoda u uslovima koji nisu u skladu s preporučenim karakteristikama i namenom proizvoda.
  • je kvar uzrokovan perifernom opremom i uređajima, dodatnom opremom ili priborom, osim onih koje preporučuje Philips
  • je uređaj oštećen - uključujući, ali ne ograničavajući se na štete od životinja, munje, neadekvatni napon, vodu ili požar, elementarnu nepogodu ili saobraćajnu nesreću.
  • je proizvod neispravan zbog trošenja delova, koji se mogu smatrati potrošnim delovima po svojoj prirodi
  • proizvod ne radi ispravno, jer nije bio izvorno dizajniran, proizveden, odobren i / ili odobren za zemlju u kojoj koristite proizvod, koji bi mogli doći u slučajevima gde je proizvod  kupljen u nekoj drugoj zemlji koja nije predviđena za njegovo korištenje
  • proizvod ne radi ispravno zbog problema s pristupom i / ili povezivanjem s pružaocem usluga, kao što su prekidi u pristupnim mrežama (npr. TV kabl, satelitska veza ili Internet), kvarova na pretplatničkoj liniji, lokalnoj mreži i njenom kvaru (kabliranja, servera, korisničke linije) i greške u prenosnoj mreži (smetnje, greške ili loš kvalitet mreže)

Servis i popravak

Potreban vam je popravak proizvoda za ličnu higijenu?

Нашу веб страницу је најбоље прегледати у најновијој верзији Мицрософт Едге, Гоогле Цхроме или Фирефок.