Proizvodi za mušku negu ・ Proizvodi za žensku negu・ Proizvodi za oralno zdravlje・ Proizvodi za negu deteta i roditelja
Philips d.o.o., Beograd jamči za svoje proizvode određeno razdoblje nakon datuma kupnje. Nedostaci uzrokovani neispravnim materijalom i izradom bit će ispravljeni ili zamenjeni o trošku tvrtke Philips ako se u odgovarajućem roku dostavi valjani dokaz o kupnovini. Oštećenja uzrokovana korištenjem neovlaštenih rezervnih delova poništavaju ovu garanciju. Philipsova garancija vredi samo ako se proizvodom pravilno rukuje i ako je namenjen prozvodui u skladu s uputama.
Sledeća tablica prikazuje Philipsov garancijski rok za različite kategorije lične nege: Lična nega
Za muškarce | 24 meseca |
Za žene | 24 meseca |
Sonicare električne četkice i oralni tuševi | 24 meseca |
Zamenske glave za Sonicare četkice i aparate za brijanje | Bez garancije |
Pribor za ličnu negu | Bez garancije |
| |
Produžena garancija je dodatak vašim zakonskim garancijskim pravima. Vaša zakonska prava iz garancije nisu ograničena ovom garancijom kompanije Philips.
Philips promocija produžene garancije omogućuje dodatnu garanciju za odabrane proizvode.
Garancija počinje od dana kupovine navedenog na dokumentu koji dokazuje kupovinu (račun i sl.) i ističe na kraju razdoblja navedenog u nastavku. Philips garanciju primenjuje samo ako se s proizvodom rukuje ispravno i primereno nameni uređaja i u skladu s uputstvima. Продужена гаранција: Неки Пхилипс производи за личну негу испуњавају услове за продужену гаранцију. Поред гарантног рока наведеног на дну ове странице, можда ћете имати право на бесплатну продужену гаранцију ако региструјете свој производ на свом Ми Пхилипс налогу у року од 90 дана од куповине. Пријавите се на свој Ми Пхилипс налог и пратите упутства за регистрацију производа у року од 90 дана од датума куповине да бисте сазнали да ли ваш производ испуњава услове.
Detaljni uslovi garancije su navedeni na garancijskom listu, koji važi uz dokaz kupovine.
Ako se dogodi bilo koji kvar zbog neispravnosti materijala i/ili izrade unutar garantnog roka, Philips će uraditi besplatan servis. Gde Philips smatra da popravka nije moguća ili se smatra neekonomičnom, proizvod će biti zamenjen o trošku Philipsa i garancija se produžava odnosno ponovo počinje teći u skladu sa zakonskim odredbama.