Philips Avent | Share the Care

Najbolje brinemo o bebi kada brinemo o sebi. Naši proizvodi su dizajnirani da pomognu roditeljima da podele brigu o bebi sa voljenima.

Podelite brigu osnovnim potrepštinama za bebu

   

U Philips Aventu verujemo da, da bismo najbolje brinuli o našim bebama, moramo takođe brinuti i o sebi. 72% mama kaže da ima manje od jednog sata dnevno, samo za sebe*. Kao roditelj, uzimanje vremena za sebe nije sebično, to je neophodno za vaše dobrostanje. Želimo da obezbedimo da roditelji brinu o sebi angažovanjem voljenih osoba da pomognu u brizi o bebi. Naš asortiman proizvoda i rešenja za negu beba omogućava svim starateljima da se uključe i podele brigu o bebi.
Philips Avent. Podelimo brigu.

Potraži super akcije na Philips shopu!

Svaki mesec vam donosimo nove promocije koje će vam pomoći da podelite brigu i pronađete idealne proizvode za vas i vašu bebu po povoljnijim cenama.
Akcije važe u Philips online prodavnici i u Philips prodavnici u Galerija šoping centru u Beogradu.

Prijavi se i preuzmi kod za 10% popusta

* Ovo polje je obavezno

 

Promokod za 10% popusta na ceo Philips asortiman lične nege, Philips Avent asortiman i aparata za domaćinstvo, kao i na određeni Philips TV i sound asortiman

Ekskluzivne promocije i kuponi

Lansiranja proizvoda

*

Želim da primam promotivne poruke – na osnovu mojih željenih postavki i ponašanja – o Philips proizvodima, uslugama, događajima i promocijama. Lako mogu da opozovem prijavu bilo kada.

Aplikacija Pregnancy+

Upoznajte aplikaciju Pregnancy+

Želite da gledate prelepe, interaktivne slike za svaku nedelju trudnoće? Pridružite se zajednici sa više od 50 miliona korisnika koji već koriste aplikaciju za trudnoću kako bi pratili napredovanje iz nedelje u nedelju.

Icon of FAQ, Manual and assistance

Imate li pitanje?
Tu smo da pomognemo

Icon of Healthcare Professional

D​a li ste medicinski stručnjak?​

*O istraživanju
Međunarodno istraživanje je sprovedeno od strane OnePoll u ime Philipsa u novembru 2023. sa 12,000 mama sa decom uzrasta 0-3 godine u svakoj od sledećih zemalja: SAD, Francuska, Indija, Indonezija, Poljska, Turska, Brazil, Nemačka (ukupno 12,000 mama ispitanica). Istraživanje takođe uključuje pitanja postavljena 2,000 članova opšte populacije (ponderisano da bude Nacionalno Reprezentativno na osnovu starosti/pol/region) u svakoj od gore navedenih zemalja (ukupno 16,000 ispitanika opšte populacije).

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Нашу веб страницу је најбоље прегледати у најновијој верзији Мицрософт Едге, Гоогле Цхроме или Фирефок.